Korduma kippuvad küsimused

Tarneinfo

Kas saadate kogu Eestisse?

Jah, toimetame pakkide kättetoimetamise Eesti siseselt SmartPOSTi ja Omniva vahendusel.

Kui pikk on tarneaeg?

Laos olevad tooted postitame hiljemalt 3 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist.

Kas saadate tellimusi nädalavahetusel või pühadel?

Tellimused väljastame ainult tööpäevadel.

Kas saan oma tellimust jälgida?

Jah. Kui pakk on teele pandud, saadame e-kirjaga jälgimiskoodi.

Kas saan kaubale ise järele tulla?

Jah. Kaubale saab järele tulla lahtiolekuaegadel aadressil Kaupmehe 12, Tallinn.

Tagastamine

Kas ma saan toote tagastada?

Jah. Tarbijal on õigus kauplemisest taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Millises seisukorras peab toode olema?

Tagastatav toode peab olema kasutamata ja võimalusel originaalpakendis.

Kes tasub tagastuskulu?

Tagastuskulu tasub ostja, v.a juhul kui toode on praak või ei vasta tellitule.

Kuidas tagastada?

Kirjuta meile aadressil info@tectec.ee ning anname juhised. Tagastused teeme reeglina 14 päeva jooksul.

Garantii

Kuidas garantii toimib?

Garantii tingimused ja protsess on kirjeldatud eraldi lehel „Garantiitingimused“. Küsimuste korral kirjuta info@tectec.ee.

Maksed

Milliseid makseviise aktsepteerite?

Pangalingid, deebet- ja krediitkaart, Apple Pay, Google Pay. Makseid vahendab Montonio turvalises keskkonnas.

Kas saab maksta järelmaksuga?

Hetkel mitte.

Üldised küsimused

Kas teil on füüsiline pood?

Jah, meil on pood ja ladu ühes aadressil Kaupmehe 12, Tallinn. Ost vormistatakse e-poes; kohapeal saab kaardiga tasuda nende kaupade eest, mille valid kohapeal.

Kuidas saan uutest pakkumistest teada?

Jälgi meie kanaleid (uudiskiri ja sotsiaalmeedia) – jagame seal uuendusi ja diile.

Kas teil on sooduskoode?

Praegu mitte. Jälgi meie kanaleid – kui jagame, anname seal teada.